• *
  • *
 

Cum verific dacă produsul respectiv este disponibil?

În cazul în care modelul respectiv este afișat pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil și poate fi cumpărat. Timpul de livrare aproximativ este specificat lângă fiecare produs

Cum pot obține mai multe informații despre produsele oferite?

Ne puteți adresa întrebări telefonic sau pe e-mail.

Cum plasez o comandă?

Comenzile pot fi plasate prin intermediul paginii noastre pe site, prin e-mail,Facebook sau Instagram
E-mail: info@upwatch.ro

În cât timp este realizată comanda?

Informația cu privire la perioada de realizare a comenzii este atașată fiecărui produs. De asemenea, puteți verifica statusul comenzii prin autentificarea în contul individual de client. În situații speciale termenul de realizare se poate prelungi până la 14 zile – despre astfel de întârzieri vă vom informa imediat prin telefon sau e-mail.

Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzior nu include zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.

Cum pot primi produsele comandate și ce costuri de livrare implică?

Metoda de livrare se alege în timpul plasării comenzii. Detalii privind costurile de livrare se pot găsi acceasând secțiunea „Costurile de livrare”

Se poate stabili cu firma de curierat o anumită oră, pentru livrarea produselor?

Din păcate nu putem influența ora livrării coletului către destinatar. În cazul în care doriți ca livrarea fie făcută la o anumită oră, vă rugăm să contactați firma de curierat. În momentul ieșirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numărul scrisorii de transport (coletului), astfel puteți urmării traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.

Se pot comanda produse având alte culori?

Toate culorile și modelele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site-ul nostru. În cazul în care o culoare anume nu este prezentată, atunci modelul respectiv nu este disponibil.

Se pot face modificări cu privire la comandă sau la metoda de plată?

Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați Departamentul Relații Clienți.

Se poate anula o comandă plasată?

Comanda poate fi anulată, vă rugăm să contactați Departamentul Relații Clienți.

Cât timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?

Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizată în termen de 30 de zile de la data primirii coletului

Cum procedez pentru a returna sau schimba produsul?

Pentru a returna sau schimba un produs cumpărat, vă rugăm să completați formularul de returnare atașat coletului și să îl trimiteți împreună cu produsul. Detalii disponibile la secțiunea „Returnare și schimbare” 

Atenție! Nu acceptăm coletele expediate cu ramburs sau care prezinta uzuri.

Cum și în cât timp se returnează banii pentru produsul returnat?

Returnarea banilor se realizează în termen de 7-14 zile de la data primirii coletului. Returnarea banilor se realizează prin transfer bancar in contul clientului.

Cum se poate depune o reclamație cu privire la produsul achiziționat?

Produsul achiziționat poate fi reclamat în termen de 30 de zile de la data cumpărării la adresa de e-mail : info@upwatch.ro

Coșul tău de cumpărături este gol